Obavijesti, 23. studenog 2011.

srijeda, 23. studenoga 2011.

Pozdrav svima,

  1. Čula sam se danas s dr. Lukmanom kaj se tiče aplikacija za razmjenu:
    Prijepis ocjena nije tolko bitan no,
    1. razred - napišite one ocjene koje mislite imati na polugodištu, u slučaju da ne znate ostavite prazno, ali uzmite u ponedjeljak svjedodžbe iz 8. razreda osnovne;
    2. razred i nadalje - za ovo polugodište sve isto kao i za 1. razred, u drugi stupac napišite ocjene prethodnog razreda.
    U ponedjeljak donesite ispunjene prijavnice. :)
  2. Čula sam se s prof. Hajdin koja vodi projekt UNICEF-a - škole za Afriku.
    Na stranici projekta je raspored svih akcija i radionica koje budu održane na školi u sklopu spomenutog projekta.
    Bilo bi super da nas što veći broj sudjeluje u radionicama, ideje su odlične, zabavne i sve je namjereno u dobrotvorno-informativne svrhe :)
  3. Božićni sajam;
    predlažem da se održi od 19. do 23., odnosno posljednji tjedan nastave prije zimskih praznika. Kaj mislite?
    Izradili bi čestitke, nakit, slatkiše, kaj god vam padne na pamet, i na Božićnom sajmu to prodavali te bi se sav iznos poslije dal u dobrotvorne svrhe.  Sve ideje su dobrodošle :)
    Ako imate namjeru sudjelovati, pošaljite mi mail na dora.dubravec@gmail.com ;D
  4. Također vas molim da mi javite na mail ako mislite u subotu, nedjelju ili ponedjeljak volontirati u Spasu, Pučkoj kuhinji i u Uz tebe sam, da znam napraviti rasporede i staviti ih tu na blog :)

0 komentari:

Objavi komentar